Přírodní kosmetika pro Vaše pejsky. Nově v prodeji MENFORSAN.
víceReklamační řád
Záruční podmínky a reklamační řád
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u eshopu Potřeby pro psy.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.
Ke každému zboží zakoupenému v eshopu Potřeby pro psy.cz je při jeho dodání kupujícímu přiložena faktura (prodejní doklad), která slouží zároveň jako záruční doklad.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat následující:
- Zda se jedná o výrobek, který byl objednán (pokud se jedná o výrobek, který nebyl objednán, zboží nerozbalujte, neotvírejte, jinak nebude možné ho vyměnit).
- Zda je výrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu.
- Zda fungují všechny jeho jednotlivé části.
Případné vady je nám kupující povinnen neprodleně hlásit. Zjevné vady zboží oznamuje kupující ihned, nejpozději však do 3 dnů ode dne převzetí zboží. V případě zjevné vady má kupující nárok na rychlou výměnu zboží či vrácení kupní ceny. Zboží není viditelně použité a je zjevné, že vadu nezpůsobil kupující.
Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nesprávným užíváním, skladováním nebo poškozením zboží kupujícím.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku není považována za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
Obal a obsah výrobku nesmí být mechanicky poškozen (mechanickým poškozením se rozumí takové poškození výrobku, které nemohlo vzniknout běžným používáním výrobku k účelu, pro který byl vyroben).
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci emailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu uvedenou v sekci Kontakt.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a vložte záruční doklad.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží z naší strany. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat.
Za vady vzniklé spediční službou neručíme. Zákazník je povinnen si při převzetí zkontrolovat, zda od spediční služby převzal nepoškozenou zásilku, a to i v případě, že se jeví obalový materiál na první pohled nepoškozený. Doporučujeme nepřebírat poškozený balíček! V případě zjištění, že bylo zboží poškozeno spediční službou při přepravě, řeší si případnou reklamaci zákazník s přepravcem ihned po převzetí zboží, nejdéle však 2 dny od převzetí zboží.